Over e-Zen

vervaecke_beatee-Zen staat voor Béate Vervaecke. Sinds mijn eerste website in 1998, een online en realtime reservatie website, heb ik de online microbe te pakken. Na zijsprongen in de klassiekere marketing bij Technopolis, kreeg ik bij Kluwer de “e-shop” in handen. Daarnaast bracht ik de best lopende online initiatieven in kaart, zodat alle collega’s er konden van leren.

Sinds 2006 ben ik zelfstandig en help ik klanten bij Google Analytics en AdWords.

 

Waarom kiezen voor e-Zen?

  • Geen banden met potentiële leveranciers en dus niet beïnvloed bij het bepalen van de strategie.
  • Geen bedreiging voor het bureau waarmee u nu werkt: u wisselt niet van bureau, u haalt (tijdelijk) extra kennis in huis.
  • Focus op kennisoverdracht.
  • Geen IT achtergrond, maar marketing.
  • Vinger aan het web voor best practices.
  • Frisse kijk op uw sector of bedrijf, niet vervormd door vooroordelen.

Heeft u volgende vragen?

  • Is mijn Google Analytics goed geïnstalleerd?
  • Kan iemand mij begeleiden en opleiden om Google Analytics beter te begrijpen?
  • Is AdWords geschikt voor mijn bedrijf?
  • Wie kan Adwords opstarten?
  • Wie kan me helpen meer uit Adwords te halen?
  • Is mijn AdWords account opgezet volgens de basisprincipes, en zijn de meest recent toegevoegde AdWords ontwikkelingen geschikt voor mijn bedrijf?
  • Wanneer kan ik eens tijd maken om de webstatistieken te analyseren?

Wat kan ik voor u betekenen?