Over e-Zen

e-Zen staat voor Béate Vervaecke. Sinds mijn eerste website in 1998, een online en realtime reservatie website, heb ik de online microbe te pakken.

Na zijsprongen in de klassiekere marketing bij Technopolis, kreeg ik bij Kluwer de ‘e-shop’ in handen. Daarnaast bracht ik de best lopende online initiatieven in kaart, zodat alle collega’s er konden van leren.

Sinds 2006 ben ik zelfstandig, en help ik klanten bij Google Analytics en AdWords. Daarna dien ik regelmatig als klankbord voor klanten die zicht willen krijgen op welke online communicatie hen vooruit kan helpen.

Zit u ook met volgende vragen?

  • Is mijn Google Analytics goed geïnstalleerd?
  • Kan iemand mij begeleiden en opleiden om Google Analytics beter te begrijpen?
  • Is AdWords geschikt voor mijn bedrijf?
  • Wie kan Adwords in Google opstarten?
  • Is mijn AdWords account opgezet volgens de basisprincipes, en zijn de meest recent toegevoegde AdWords ontwikkelingen geschikt voor mijn bedrijf?
  • Welke online communicatie kan ik inzetten voor mijn product en doelgroep?
  • Wanneer kan ik eens tijd maken om de webstatistieken te analyseren?
  • Hoe kan ik mijn huidig reclamebureau behouden, maar wel frisse “e”-kennis binnenhalen?

Aarzel dan niet om me geheel vrijblijvend te contacteren.

Waarom kiest u voor e-Zen?

  • Geen banden met potentiële leveranciers en dus niet beïnvloed bij het bepalen van de strategie
  • Geen bedreiging voor het bureau waarmee u nu werkt: u wisselt niet van bureau, u haalt (tijdelijk) extra kennis in huis
  • Focus op kennisoverdracht
  • Geen IT achtergrond, maar marketing
  • Vinger aan het web voor best practices
  • En vooral: een frisse kijk op uw sector of bedrijf, niet vervormd door vooroordelen

Geïnteresseerd?

Contacteer me vrijblijvend om na te gaan of ik iets voor uw bedrijf kan betekenen, bekijk alle opleidingen of lees meer tips.