Adwords

AdWords: verschijn op de 1ste plaats in Google

e-Zen voldoet aan de eisen van Google AdWords Partner.
Lees de tips van Google i.v.m. samenwerking met derde partijen.

 

Wat zijn AdWords?

Google maakt het onderscheid tussen organische (of natuurlijke) resultaten en AdWords resultaten.

Om te verschijnen in de organische resultaten kunt u Google niet betalen (u kunt wel SEO specialisten inschakelen zodat uw website beter scoort in Google).

Google accepteert daarentegen wel geld om te verschijnen in het advertentie gedeelte van de resultaten, via ‘AdWords’.

AdWords zijn:

  • De betalende advertenties op websites van Google en van partners van Google
  • U betaalt als er geklikt wordt, niet als uw advertentie getoond wordt
  • Kostprijs klik: vanaf 1 cent tot meerdere euro’s (de gemiddelde kostprijs is afhankelijk van de sector.

Zo bereikt u potentiële klanten die op zoek zijn naar een oplossing voor hun probleem (=te herkennen aan het zoekwoordgebruik). Indien uw website een goede oplossing biedt op het probleem, haalt u zo extra klanten binnen.

Voordelen van Adwords?

  • U bereikt potentiële klanten in de fase van informeren, of zelfs in de aankoopfase
  • Perfecte beheersing van het budget per dag of per maand.
  • Perfect meetbaar, tot en met het gedrag op de website.
  • Vlug geactiveerd en vlug aanpasbaar

Ik kan u helpen zowel bij de AdWords opstart, het beheer, een audit, of een AdWords opleiding.

Geïnteresseerd?

Contacteer me vrijblijvend om na te gaan of ik iets voor uw bedrijf kan betekenen, bekijk alle opleidingen of lees meer tips.